Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Saknar

Isabell Permalink0
Jag saknar Isabell! Lördag morgon och hon har sovit hos farmor son med sin kusin Bella. Dem va på nån sak med pyssel o så o stallet igår därefter åkte dem hem till farmor och hade åkt nån båt i deras damm och fiskat 60 fiskar haha!! De är roligt för henne att komma iväg men jag saknar henne men idag ska vi hänta hem henne och så tar vi en sväng på marknaden efter det! Jag har haft några övningar för skuldror och rygg för att stärka upp dem.. har vart stel som en pinne men ja måste va riktigt försiktig o vara fått lättare övningar.. men faktist så går jag inte längre som en soppaäck utan mer rakt!! Nu när ja rasat en hel del i vikt bara sådär så tänkte jag att ja ska nog försöka bygga lite muskler på rygg o armar! Men som sagt ja måste vara försiktig o jag kan juh knappt vrida ryggen:// dem mistänker juh en del skolios eller hur de stavas.. men värt o se om ja lyckas bygga några större muskler;) fast vill jyh inte ha mega muskler men jag har min privata pt;) min älskade karl ;)) Soool ute nu så ska sätta med mig kaffrkoppen 7.00 ;) dem säger att de ska bli 30 grader!! Tyggen nu innan ja startat;) o miba kärlekshantag längre ner haha
Till top