Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommar o förkyld!

Isabell Permalink0
Nu är de sommar och har vart varmt till och från! Så skönt . Poolen har kommit fram och vi har byggt poolhus;) haha med hjälp av partytält;) blir så mycket smuts ner i poolen av aölt aom blåser ner så nu ska de va bättre hoppas jag! Nått jäkla virus eller nått har jag åkt på snoret rinner bihålorna värmer hostan e enorm!! Men men seg är den oxå o hållt i sig hela veckan! 3 dagars jobvarvecka har det vart men jag har inte jobbat!! Åå sen i september har jag rasat 10.8kg!! Bra va.. jag har inte rns tränat nått.. ätit massa onyttigt o druckit drickor.. fast när ja äter gottsaker ofta så är de amå mängder för får wj i mig så mycket sådant på en o samma gång.. men jag lugger juh på ca 10000steg per dag utan att ens vart ut o gått promenad utan de e steg som blir en då till affär skola o så.. häromdagen vart de nästan 20000steg ..så all stress som vart har säkert påverkat oxå.. men iaf har ja bara 3 kg kvar till min önskade vikt men jag är endå nöjd!! Fredag idag och david ska hämta issa o köra henne o bella till stallet och sen ska dem 2 sova hos farmor! Hon länktar! Böir första gången för henne att sova där;) Ne dax o starta dagen först ska ja bara fylla på kaffe koppen!
Till top