Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommarvärme

Isabell Permalink0
Igår va de riktig sommarvärme! Vi gick hemifrån 7.50 mot skolan för länna isabell o jonathan i skolan. Adrian och jag forsatte mot ica o förbi mamma/mirmir o drack kaffe. Därefter vart de till öppnaförskolan en stund. Efter ätit lunch så gick vi en sväng och Adrian somnade i vagnen o jag njöt av vädret utanför mamma med kaffe! Därefter så hämtade vi hem issa o jonathan från skolan o resten av dagen var vi ute och lekte och fixade på framsidan och baksidan. Barnen lekte lite vattenkrig och dem fick en balja vatten som Adrian gillade o leka med :) 3 gånger vart de o byta kläder på han;)) Hela framsidan spolade vi av med vatten ;) Sen forsatt vi tiölvaksodan o kratta dem massa löv som kommer dit hela tiden!! Gahh.. Adrian fick studsmattan för sigg själv pch jäklar vad han njöt!! Fullfart hela tiden och hoppa lyckades han med oxå!! Så söt❤ isssa lekte med en kompis som hon åkte med hem till och sov hos. Jonathan lekte oxå med en kompis!! Adrian somnade riktigt snabbt när han la sig;) och sov enda till klockan 7 wohooo tack för dden sovmorgonen!! Fast jag är sååå trött iaf nu.. vart en sväng till donken på kvälllen med micke o ida o sen hem till mamma för äta maten:)) Ja slocknade oxå snabbt nör ja kom hem o la mig haha Idag verkar de blåsa lite o ska bli ca 15 grader... nu går de neråt igen ska bli kallare o kallare igeb gahh hoppas de ändras!!!
Jag gillarleggins att ha på Adrian mjuka o bekäma att leka i..men inte alltid lätt att hitta till han om man inte vill ha rosa med vollanger osv... jaaa adrian får ha rosa på sig men de finns en gräns för mig!!! Men då o då så har oftast hm nått par som är lite mera som killar kan ha!:)) och nu hittade ja 2 pack ett med hel grå o ett par vita med svarta bilar på.. O ett helsvart par och ett med krokodiler på!! Såå söta och Adrian gillar dem!!
Till top