Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Injektion

Isabell Permalink0
Onadag idag! I måndags va de dax att åka till operation i köping. Hade tid för kortiaoninjektion i höger höft.. fick byta om till sjukhuskläder o vänta över min tid.. men själva injektionen gick snabbt ja ville ej ha nån bedövning av nå slag utan ville bara hem. De gjorde intw ont utanmer spännde hela benet... efter fick ja äta macka o dricka kaffe för att jag hade fastat sedan kl 00.00.. åkte hem o de va lungt men efter ett tag fick jag så ont. Hela vägen från höften ner i foten.. ja kunde knappt sitta ligga eller stå.. gå va typ omöjligt.. trots alvedon o imprem va smärtan enorm o rörligheten liten.. enligt dem så skulle man kunna jobba men ta de lungt.. hur mena dem jobba ? Hade aldrig gått igår va värken bättre mot måndagen men ont i höften o kunde ej gå vanligt eller ha benet riktigt rakt. Idag är de lättare att gå men bättre iaf.. få se hur ja gör med jobb imorgon.. se hur de är idag ska lämna barnen i skolan o dagis så får se hur de är att gå. Snön är här men som de sägs skka de va upp till 8 plus imirgon:/ köket har bluvit julpyntat o ute julbelysningen är ute. Man får sån julkänsla med snön. Ja vissa anser de e tidigt men jag gillar att upp med de när ja känner för de sen pker de ner 1 januari.. jag vill ha allt uppe hela december mins.. de e mysigt o barnen tycker om det:)
Till top