Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ny vecka

Isabell Permalink0
Måndag igen och idag cykla jag till jobbet. De gick bra men kändes i höften . Känns som om man hunnit ladda batterierna iaf de va en behövlig vecka hemma iaf!! Vila upp sig. Trots försatt smärta i kroppen o ingen hjälp så känner ja mig lite mer utvilad nu.fortfarande inte super pigg men känns att batterierna e laddade iaf;)... cykla vidare till stan för cellprov.. 3 månaders väntan på svar då de e många nu... men e inte orolig för de orkar ej oroa mig i onödan.. kom fram ti stan så ringde dem från Adrians dagis han hade vårt jätte ledsen länge plutten o de e inte likt honom.. så skynda typ in ti bm fick komma in tidigare o skynda därifrån o cykla ti dagis.. tror ja va hon bm sammanlagt 5 min med väntan o allt haha hon förstör att ja hade Brottom.. hämta Adrian hem han verka ha ont i örat.. inprem iaf mammakrammys o en eller 2 pepparkakor så va han glad o full rulle igen.. Å Så länge man inte rör vid örat så verkar de va okej iaf! Han somnade bra o sover emu utan nått så håller tummarna på att han sover hela natten. Han blir hemma med pappa imorgon iaf! Onsdag e vi lediga barnen o j då deras skolor o fritids e stängt..
Till top