Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Reumatilog

Isabell Permalink0
Igår va de reumatilogen. Va där 1 tim o 20 minuter o alla leder gick igenom med ultraljud.. för att leta efter innflamantioner men ingen unflamantion hittades.. vilket är vra i sig.. men tänkte att nu får jag nån hjälp med nån medicin som funkar.. men nepp gick därifrån utan... jag äter helst inget så längr jag kan men jag har sökt för nu pallar jag ej tröttheten mer o inte smärtan heller.. de e därför ja sökt hjälp igen.. ringde min läjare som tydlugen e ledig året ut.. så där får ja ingen hjälp.. ja jag får en annan men de innebär att jag måste börja om o ta o berätta allt enu en gång från början.. orkar ej de nå mer... På måndag blir de kortison injektion i höger höft.. hjälpa eller inte? Ingen aning men de är bara en del av hela min kropp iaf!! Men men.. bara bita ihop... får ha ont o va trött.. eblugt dem ska ja ej jobba när ja inte orkar men vafan kan ej va ledig alltid.. man ska kunna överleva oxå ekonomiskt.. Nu är de lördag o snart dax för gå med isavell o tjejerna tilk sin fotboll därefter måste ja till jobbeeet för gårdsstädning! .. sen får vi se blir juh kanske inge jobba allst på hela nästa vecka.. Vet ni de e snart jul.. gahh julklappar?! Jonathan finns de nått paket till redan.. adrian nån liten.. men issa?!?! De e svårt de här.. Sen fyller danne 40 oxå!! O så en sak till på allt detta.. blir mycket med allt detta nu.. Ha en trevlug helg.. de ska ja ha med min familj iaf!
Till top