Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Veckan

Isabell Permalink0
Nu har hela veckan snart gått. De e torsdag idag! Ja har inte jobbat något. Det är bättre nu men vissa lägen kan jag inte röra mig åt och vänster sida gör ont i höft o knä då jag fått stödja på den sidan. Har även en del i höften som gör ont på höger en. Men iaf bättre siktar på att jobba på måndag. Man blir så rastlös hemma! Igår va de snö hela marken o gräs va täckt . Efrermiddagen va vi utanför i lekparken. Danne drog barnen på bobbar o madrasser. Och dem gjorde snögubbe o kasta snö.. inatt har de ösrengnat inget snö ute bara blött o översvämningar:// o typ8 plus grader.. nr mycket finare med lagom med snö! Ljusare va de oxå. Igår vakade barnen pepparkakor Adrian åt mer en vad han valde haha det som man kunde äta mums haha han gillar annars att leka med playdoo o den får man inte äta.. Jag har en ty av orkidéer blomma inte den vanliga utan nån annan från Ikea.. Den blommar massa nu igen:)) woohoo!! Och min orkidé den turkos Rosa blommar enu!! Lite sålda gröna fingrar haha
Till top