Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Lördag

Isabell Permalink0
Tänk att varje helg nuförtiden ska man gå för att försöka ladda upp batterierna för kommande vecka lördagskvällen är ångesten för kommande vecka där. Tack och lov att jag har världens bästa karl som tar över när hemma när han ser att jag måste andas. Han tar de viktigaste ihemmet så jag kan slippa tänka.. älskar han massa! Har vart ute en stund med danne o barnen det behövdes. Vi har även vart på erikslund en sväng o handlat. Jonathan har hunnnit vart med sin kompis och isabell har hunnit med sin fotboll. Imorgon är de ridning på schemat och skulle behöva klipoa gräset innan de fryser o blir stelt för mycket. Inhandla ett cykel lås till jonathan skulle behövas komma ihågS då han bröt av båda nycklarna till hans.. haha att han lyckas;) Nu ska vi seklart gåsmamman. Jag har sovmorgon imorron o sa att för engångskull ska ja försöka vara vKen längre en typ 22.. Trevlig helg!
Till top