Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Tar aldrig slut..

Isabell Permalink0
Känns som man kommer rasa ihop snart.. man ska aldrig kuna planera eller boka in tider och saker på min lediga tid för helt plötslugt så ska man jobba eextra o få omboka sina planer och saker!! Jag ska känna stressen att alltid cara beredd att se ändras.. eftermiddagsveckornas dannes är stressade som tiderna är endå men oftast är de dessa veckpr ja endå får lov att jobba extra.. kroppen rasar snart ihop men som vanligt är de bara för just mig att bita ihop.. inte många som inser att min kropp ibte fungerar som den ska.. att leva med tröttheten är inte att man funkar som andra men endå ska man funka mera en andra.. och klara av attcta hand om min familj den enda som jag faktist kännrr glädje att lägga min energi på.. men man måste juh ha in pengar oxå.. nu får man säkert höra att man skriver men min blogg mitt liv.. Annars så har Isabell börjat på fotboll!! Bäckby united;) ett nystartat lag som hon kör i på lördag mornar kl9. Tur att man har morgonpigga barn;) Redan första träningen fick man frågan om hon inte redan spelat i nått öag för hon va så duktigt;) SUPER STOLT hon är duktig min tjej!! I söndags var vi på kokpunkten.. inte värt dessa pengar!! Barnpoolrn va verklugen inte genomtänkt.. massa kanter hit o dit under vattnet!! 3 gånger åkte ja kana o har världens blånätke på lpret.. svullen i nacken o smärta!! Barnen gillade de men gillade norrköpings mera! Men nu har vi besökt de ställe o det är alltid akojs att göra nått med barnen o karln!! Nu ska ja se till att barnen somnar så man kan lägga sig i ett bad
Till top