Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

2år

Isabell Permalink1
Igår var det lill prins Adrians 2års dag!! 2 år ... satt och kollade kort från förlossningen och när vi åkte hem. Tiden går så snabbt . Men att se barnen utvecklas är så roligt! Han är en riktigt lättlärd grabb! Pratar så mycket och man hör att han tar efter mer och mer. Han visar med 2 fingrar och säger 2 när mab frågar hur många år han är;) Ibland tar han efter öite väl mycket hahaha Igår hade han bajsat när han låg i sin säng o akuöle sova så råka ropa till danne att han har skitit haha när ja skulle byta till han oa sen tyckte han det va jätte roligt och ligga o ropa skitit haha ops💩 Han är envis grabb som inte ger sig .. vill han nått försöker han förklara det o förstår vi ibte tar han en i handen och går och visar vad han menar;) Älskar mina barn enormt mycker💖💗💞 Denna vecka har vart mycket bätrre en den förra. Jag har struntat i de mesta städning och strunta i all rensning.. haft min underbara karl jobbandes förmiddag o han va ledig med barnen i torsdags! Tröttheten får jag leva med men har iaf hunnit vila ikapp mig från alla måsten💗 I torsdags när jag kom hem fick jag den underbara orkideen jag velat haft sen jag såg den !! En typ turkos rosa aktig såå fin!! Älskar min karl massa massa! Snart 11 år tillsammans och han är minst lika underbar nu💗💞 han och jag luvet ut!!;)
#1 - - norrbotten emma:

vilken cool liten bil =)

kramis

Till top