Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ny vecka NYA tag

Isabell Permalink0
Veckan som var avslutades bra! Kalas för Jonathan och Adrian! Tack till alla som kom och girade grabbarna bus och tack för alla fina presenter💗 Barnen somnade gott på kvällen. Medan jag själv vart bjuder på smörgåstårta o spel hemma hos Emelie och Qenndrim:))
Nu ska jag atarta veckan med allt gör att försöka bita ihop o försöka övertala tröttheten att jag inte är trött! Denna vecka jobbar Danne förmiddag och det underlättar enormt! Jag struntar i rensning och öetande av vilka kläder till höst o vinter aom finns och fixar med de om ja känner för det! De viktigaste finna framme nu jackor mössor vantar o skor! Sjäkv skulle jag behöva fylla på med både skor o jackor o allt.. då jag är ute både i arbetet och hrmma en massa så är värmande kläder ett stort behov hos mig dem ska va vattenavisande oxå! Jag fick ändrad arbets tid idag och börjar kl 9 istället för kl 8.. dock vet jag ej när jag slutar antingen 14 eller 17.30!! De får ja reda på senare!! Ne dax o sparka igå g dagen gå o kamma håret få barnen att klä på sig osv.. Ha en bra vecka alla!
Såg ni min söta brors son james som kom till världen den 21 agusti?!?! Så söt
Till top