Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Tittar in

Isabell Permalink0
Tittar in och säger godmorgon! Ville bara sova vidare när klickan ringde o h Adrian faktist sov enu! Han upp o sätta på kaffe o klä på mig innan han och Jonathan vaknade!:) Isabell fick jag väcka! Ska lämna dem och cykla ner på stan för min andra sjukgymnast ska jag till kl 9 innan jobbet! Som jag även idag arbetar till kl 17.30.. skulle sluta 14 igår men vart att hoppa in till 17.30.. Imorgon slutar jag iaf kl 16!:) o kanske hinner se barnen lite mera och intr vara på morgonen typ! Satt och kolladr mattial till jobbet igår kväll och hittade så roluga sånger :) Gick juh ej o lägga in bild nu men får fixa det sen;) nu måste ja fixa alla hemma så vi kan trampa iväg:)
Till top