Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Utgång

Isabell Permalink0
Dagarna har passerat med jobb o lek o mys med barnen! Smärta har vart enormt i bena knä o fot. Har stora ådebrock läbgst ena benet.. haft riktigt svårt att gå men börjar bli lite bättre.. vart ett läkarbesök iaf.. kom därifrån o ska kallad till reumatologen . Jag har jjuh psariasis utslag och man tror att det även sitter på lederna! .. jag kämpar förbi dagarna med smärta och trötthet och nedsatt rörlighet. Ja försöker passera dagarna med ett lende och försöker klara dag fär dag.. sen har vissa sina åsikter om men vadå jag rör mig o då kan jag då är de ingenfara.. men för de första har ja minst lika ont i viloläge.. samt så är de inte bra att bara vara i viloläge då blir man stelare... jag biterihop så mycket jag kan för att jag vill leva mitt liv så gott de går° !! Ibland blir de stopp i allt och då är de vara att acepera nej från min sida på att hjälpa med massa olika.... har svårt att ta mig igenom mina 70% jobbartid redan och då e de extra svårt att ta extra jobbartider utöver detta.. jag kan inte köra slut på mig helt för då kommer de sbart ta helt stopp och den där väggen har redan vart nära nu!!! Jag är iaf lycklig och stolt!! Lycklig att jag har min underbara karl! Ingen är som han och snart 11 år senare älskar jag han minst likamycket!! Har en 2årig grabb som hela tiden lär sig nya saker.. han kan ex alla färger han räknar saker till 5 och kan dem flesta rörelser till dem flesta barnlåtar och även börja sjunga med i sångerna .. hans favorit är min lilla ponny;) han är en mysig kille som gärna kramas och även busa med sina syskon.. Sen är de 8åriga grabben! En underbar vild o go grabb.. ett riktigt humör kan han ha men vem kan inte det;) lite svårt att konsebtrera sig vid för mycket liv men han kämpar på i skolan och gör framsteg helatiden!! Han gillar att spela på surfplatta o tv spel.. men han gillar likamycket att vara ute o leka!! Sen är de 11åriga prinsessan! Den modemedvetna sko älskaren;) mycket duktig i skolan och ligger alltid före och har extra uppgifter! Mycket bra resultat på prov har hon!! Rider gör hon oxå o hon gillar verkligen det! Älskar dem gånger jag har chansen att följa ned på ridlektionerna men tuvär funkar de ej varje gång då jonathan e super alergisk mot hästar! Underbara älskade familj! Dem gör de värt att bita ihop och göra allt för att så gott de går hänga med dem med mass bus och skoj!!❤
Till top