Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Måndag.. torsdag..Måndag..

Isabell Permalink0
Så känns veckorna som om att det äär måndag sen är det torsdag.. Måndag sen torsdag haha men idag är det söndag iaf° en nått utan Isabell hemma och det blir så tomt. Isabell har sovit med kusin Bella hos deras farmor och vi hämtar upp henne lagom till ridningen börjar!:) Igår var de fotbollsträning. Sen mot kvällen var vi busiga och drog ut till en pulka backe med Jonathan o h Adrian och åkte en stund. De va precis vid Kajin så hon o Hiwa kom ut o åkte en stund med oss. Minusgrader o hård snö = åka super snabbt på madrasser Haha . .. Kroppen värker och ja hoppas verkligen jag kan få nått imorgon mot smärtan som lindrar den iaf små stunder. Jag vill inte va trött o slut o ha ont hela tiden jag vill göra saker med barnen utan att hela tiden bita ihop eller fundera på om vi vågar ta oss längre en utanför för att ja ska klara mig att ta oss hem sen oxå.. -5grader blå himmel och vaknade till soool ute° bara solen e framme så känns de mer lockande att gå ut. Eller mer troligt iaf ! Inte lika blöta kläder av allt slask. Nu e de dax o sparka igång dagen .
Till top