Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

4

Isabell Permalink0
Imorgon är de 4 veckor sedan op.. de går sakta framåt. Knä ät trasigt eller ja vet inte va det är med detta men ont o stelt! Höften gör ont till o från.. övningar görs varje dag.. massa onyttigt har ja ätit i brist på att göra annat i rastlöshet alltså. Dock allt ätande har jag gått ner 2kg.. men nu Ska ja iaf sluta äta så mycket. För de e juh ej bra.m ska inte sluta äta goda saker men bara inte dem mängderna hela dagarna ;) Värmen har kommit över 20g dem senaste dagarna! Hoppas de är här för att stanna! Vädret visar super väder närmaste 2 veckorna men man vet aldrig. Docka ja de va moln till o från men varmt. Stora poolen kom upp igår till barnens glädje dem badade en massa! O trots insmord i solkräm så har ja som vanligt bränt mig i solen.både armar o ansiktet. Idag har barnen os i skolan hela dagen. Utedag för dem! Pollenmediciner solkräm vatten o frukter ner packade. Ska bli upp till 24 grader idag. Så hoppas dem får skojs oninga solsting! Adrian lill plutt har jag även åkt på pollenallergi:/ hoppas hans inte utvecklas till så mycket som Jonathans bara! Ne soffläge o vila en stund nu då.. eller ja vila blir de hela dagarna men ligga på soffan en stund!
Till top