Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

FREDAG!

Isabell Permalink0
FREDAG! Woho betyder att Dannes hatade eftermiddagsvecka är slut för denna vecka iaf 19.30 ikväll,) sen väntas en varm helg ! Ska bli varmt o sol nu!! Hoppas de stämmer!! Eller ja moln o varmt iaf;) Jag börjar känna mig riktigt instängd här hemma. När man i stort sätt sitter hemma och själv!! Det är hemskt när man vet att jag är den som är van att ta mig ut när jag vill och känner för det!! Knät har ja stora problem med ..riktigt ont och känner mig emellanåt som en robbot som försöker gå fram! De e liksom som stelt samtidigt som d gör ont.. har även ont till o från i höft men de är knät som vart /är värst! Jag har ätit en hel del smärtlindring jag som inte brukar ta nått och som endå lever med en ständig smärta i kroppen, ja då kan ni tänka er hur ont jag har!! Nu blir de helg iaf! Har sagt till Danne att vi måste lämna hemmet i helgen om ja inte ska bli galen.. bara åka nånstans .. vet ej vart bara göra nått .. inte då att jag menar åka iväg o gå o gå o gå bara åka nånstans sitta nån annan stans se nått annat en de man ser hemma!;)
Till top